NIEKOMPLETNA, NIEPARAMETRYCZNA LISTA PROBLEMÓW
do rozpatrzenia i zajęcia stanowiska przez komisje etyczne
- Proceder dopisywania się ‘profesorów’ do seminariów prowadzonych z sukcesami przez jedynie doktorów
- Proceder prowadzenia seminariów i prac magisterskich przez ‘profesorów’ na żenującym poziomie w porównaniu z analogicznymi seminariami i pracami magisterskimi prowadzonymi przez jedynie doktorów
- Proceder wystawiania negatywnych ocen etycznych jedynie doktorom prowadzących z sukcesami seminaria i prace magisterskie ( na poziomie zdecydowanie przewyższających poziom ‘profesorski’ – to chyba ‘dowód’ wątpliwego poziomu etycznego jedynie doktorów podważających jedynie słuszną hierarchię akademicką – wyższość tumiwisizmu nad aktywnością, wyższość kłamstwa nad prawdą, wyższość tytułu nad nauką sensu stricto)
- Usuwanie z uczelni jedynie doktorów, którzy mają na koncie wychowanie licznej, aktywnej kadry naukowej ( w tym profesorów – jeśli ktoś takie kryterium chce do oceny stosować)
- Wystawianie przez uczelnie anonimowych ciał do wystawiania negatywnych ocen jedynie doktorom na podstawie paranoidalnych zarzutów
- Niszczenie dokumentów (lub ich ‘aresztowanie’) niekorzystnych dla ‘profesorów’ i władz uczelni w celu skazywania na śmierć naukową i edukacyjną jedynie doktorów
- Aprobata , przez komisje etyczne reprezentujące interesy rektorów, działań nieetycznych ‘profesorów’ prowadzonych w ramach realizacji powinności poszukiwania prawdy spoczywających na nauczycielach akademickich a polegających na rutynowym:
– niszczeniu dokumentów
– niszczeniu zbiorów naukowych
– niszczeniu warsztatów pracy
– wykańczaniu pracowników (MOBBING) cieszących się najwyższym uznaniem ze strony studentów i młodych pracowników nauki – takie uznanie to wyrok śmierci wydawany przez ‘poszukiwaczy prawdy’, aprobowany przez wyznaczane do działań osłonowych/zasłonowych ‘komisje etyczne’
– fabrykowaniu nieprawdziwych, nierzadko paranoidalnych oskarżeń w stosunku do zbyt aktywnych edukacyjnie i naukowo
Filed under: Blok: Etyka w nauce i edukacji | Tagged: etyka, problemy |
Skomentuj